#


Com comprar a garoina.cat?

Navega per la nostra botiga i troba els productes que necessites, visualitza'ls i amplia la fotografia per veure'n el detall. A cada pàgina de producte, a més del preu, trobaràs també el format i les característiques. Intentarem també aportar informació de valor en alguns productes com els valors energètics, ingredients, descripció i/o ús del producte. També hi trobaràs receptes i/o consells de cuina per preparar de la millor manera els productes que comercialitzem, per aconseguir que les teves receptes siguin espectaculars.

A la botiga Garoina en línia hi tenim moltes més formes de trobar aquells productes que necessites. A l'entrar a la botiga veurem a mà esquerra una secció on hi ha les categories de producte (també podem trobar-les al menú superior).

Podem cercar producte per marca; fes una recerca amb la marca que cerques i et mostrarem tots els resultats del que hi ha disponible d'aquest. També, quan siguis a un producte si fas clic a la marca te'ls mostrarà. A més, a la part superior dreta, hi tenim el cercador que és predictiu, comença a escriure que necessites i deixa't guiar!

Un cop triat el producte que vols comprar, fes clic a afegir a la cistella. Podràs seguir comprant a la botiga en línia, i els productes s'aniran acumulant a la Cistella de la Compra (que es troba a la part superior dreta de la pàgina). En qualsevol moment es pot anar a la Cistella de la Compra i veure què conté, actualitzar les quantitats, o eliminar-ne productes.

  • En aquest moments prestem servei als següents codis postals: 08271 Artés, 08241, 08242, 08243, 08343 Manresa, 08272 Sant Fruitós de Bages, 08251 Santpedor, 08270 Navarcles, 08250 Sant Joan de Vilatorrada, 08260 Súria i 08650 Sallent.

    • En diferents franges horàries: de dimarts a divendres d'11:00 a 19:00 h. Els dissabtes de 09:00 a 13:00 h. Diumenge i dilluns no oferim servei de venda de peix fresc a garoina.cat.

Un cop seleccionats els productes que vols, el següent pas és punxar en el botó "Processar compra". Després, només has de seguir la resta dels passos del procés de pagament:

  1. Registre (solament la primera compra): Quan facis la teva primera compra a Garoina.cat et demanarem algunes dades personals i la teva adreça principal on vols rebre les comandes (al teu espai de client després podràs afegir-hi altres domicilis -sempre que en aquest hi oferim lliurament a domicili-.

  2. Revisió final de la comanda: Aquí podràs modificar-la comanda en curs, esborrar o afegir productes o modificar-ne la quantitat, pes o unitats.

  3. Adreçasi vols que et portem la comanda a casa has de tenir en compte el següent:

    1. El codis postals on oferim el servei a domicili de moment estan limitats a: 082710824108242082430834308272082510827008250, 08260 i 08650 (s'ampliaran gradualment).

    2. Oferirem diferents franges horàries per escollir, de dimarts a divendres d'11:00 a 19:00 h. Els dissabtes de 09:00 a 13:00 h. Diumenge i dilluns no oferim servei de venda de peix i marisc fresc a garoina.cat.

    3. El lliurament a domicili té un cost únic de 6 euros + 2 euros en concepte de packaging i manipulació. S'afegirà automàticament al total de la comanda i el veuràs reflectit a la cistella. De vegades, degut a promocions, el cost pot no aplicar-se.

    4. També, pots fer i pagar la comanda la comanda al web i passar-la a recollir a les botigues de Garoina en els horaris habituals d'atenció al públic de Sant Fruitós de Bages o de Santpedor El cost associat de recollida en botiga de les comandes és de 2 euros en concepte de packaging i manipulació .
      (*) De moment i degut a la tipologia del producte fresc no ens es possible no repercutir el cost de la manipulació, packaging i transport en el client.

  4. Confirmar comanda/ordre: Revisa la teva comanda i les dades de lliurament que has facilitat abans de clicar a "Confirmar la comanda". Ja estàs a punt d'acabar la teva compra! Automàticament entraràs en una connexió segura on podràs introduir les dades de la targeta de crèdit/dèbit (més avall t'expliquem el procés). Veuràs un resum amb totes les dades relatives a la teva comanda i rebràs també una confirmació de la comanda a l'adreça de correu electrònic que has informat. Si no t'arriba, comprova que no ha anat a parar a la bústia de correu brossa.

Totes les dades personals que ens facilitis (menys les dades de la targeta de crèdit/dèbit) resten als nostres servidors segurs. Pots accedir a la nostra Política de Privacitat per obtenir-ne més dades.

Tingues en compte que el peix i el marisc fresc és un producte de pes variable, la mar no és una fàbrica! Per aquest motiu, el que farem és el següent:

  • un cop has col·locat el producte a la cistella i finalitzes el procés de pagament el farem un càrrec a la teva targeta de crèdit. En realitat el teu banc fa un dipòsit per l'import de la teva cistella i un cop preparem la comanda i la deixem a punt per portar-te-la a casa teva (o per recollir-la a la botiga), és aleshores quan el pagament és fa ferm i regularitzarem l'import total. Que pot ser un xic més o menys (el peix i el marisc fresc tenen una fluctuació de preu capritxós i les peces no pesen sempre el mateix).

  • L'anterior circumstància no passarà en la resta de productes de la nostra botiga, només en el cas del peix i del marisc fresc.

En aquests moments només hi ha la possibilitat de fer el pagament mitjançant una targeta de crèdit o de dèbit. Més endavant incorporarem més mitjans de pagament, volem que et sigui fàcil comprar a la nostra botiga i que ho puguis fer de la manera que tu vols. Però de moment, encara necessitem un temps.


El pagament (dipòsit, si conté producte de pes variable) el fas directament a la passarel·la de pagament del banc i amb la garantia de Redsys líders en el servei de processament de pagaments en línia. A garoina.cat no emmagatzemem cap dada de la teva targeta, tampoc Redsys, per aquest motiu cada cop que facis una comanda el sistema te la demanarà.

DEVOLUCIÓ DE PRODUCTE DEFECTUÓS

En el cas que el producte no es trobi en bon estat i les causes imputables a aquest, no siguin conseqüència del client, aquest tindrà dret a la devolució del producte, sempre que s’informi en les següents 6 hores a la rebuda de la comanda. Passades aquestes sis hores per motius evidents, si hi ha una reclamació, no podrem saber si el producte ha estat conservat en les condicions adequades i no ens podrem responsabilitzar del seu estat.

El peix i sobretot el marisc fresc és un producte molt perible, recomanem que quan t’arribi la comanda a casa comprovis que tot està segons les condicions que ens has indicat.

Les devolucions per motiu de defecte o mal estat del producte no serà considerada un dret de desistiment. Pots consultar les condicions de contractació completes fent clic en aquest enllaç...

  • Què he de fer per realitzar una comanda en línia? Per a poder realitzar una comanda mitjançant el web, t'has de donar d'alta com a client de garoina.cat (no et preocupis, al realitzar la teva primera comanda al web ja t'acompanyarem en el procés d'alta i obtindràs el teu usuari i podràs escollir la contrasenya).

  • He oblidat el meu usuari i / o contrasenya Si no recordes la teva contrasenya, accedeix a la pàgina d'inici de sessió i feu clic a "Restablir contrasenya" escriu l'adreça de correu electrònic del teu usuari i rebràs les instruccions per crear-ne una nova contrasenya. Si no has estat tu qui ha sol·licitat el restabliment, no et preocupis, simplement ignora el correu que rebràs i passades 24 h s'esborra del sistema.

  • Quins mètodes de pagament hi ha disponibles? A garoina.cat actualment acceptem targetes VISA (crèdit/dèbit).

  • Com rebré la meva comanda? Comptem amb la nostra pròpia xarxa de transport (Friman) per oferir-te el millor servei, garantia i amb la seguretat que la teva comanda serà lliurada el dia marcat i en la franja horària pactada.

    • El producte fresc t'arribarà en una caixa de cartró resistent a la humitat i que és exclusiu per a l'alimentació i amb els productes envasats al buit. En alguns casos potser que el producte no estigui envasat al buit, ho fem perquè envasar-los al buit malmetrien la seva qualitat. Ocasionalment, si el producte fresc és una peça massa gran la rebràs en una caixa de porex.

  • Podem fer comandes o encàrrecs per la web i pagar-ho a la botiga? No, malauradament aquesta opció no és possible. No obstant això, et recordem que usem una passarel·la de pagament segura i que les dades de la teva targeta no queden emmagatzemades en els nostres servidors.

  • He obert un compte al web, però no se com lligar l'usuari meu amb el meu compte del Club Garoina? La pertinença al Club Garoina és una acció promocional exclusiva de les botiges físiques. Per aquesta mateixa raó els Punts Garoina que s'obtenen amb les compres a les botigues de Sant Fruitós i Santpedor no poden ser usat en la nostra botiga en línia. No obstant això, com a membre del Club t'oferirem cupons descompte exclusius que t'enviarem (quan hi hagi alguna promoció) en les nostres newsletters. Ser del Club Garoina també t'aportarà avantatges al web de Garoina, però de manera diferent.

  • Han passat uns dies des que vaig realitzar la compra i encara no m'ho heu retirat de la targeta? Disposem de fins a 7 dies, des que vas fer la comanda, per procedir a regularitzar el pagament. Aquesta regularització es fa de manera automàtica un cop reculls la comanda a la botiga o bé te la portem a casa. En comptades ocasions, però, pot ser que un problema tècnic no ens ho permeti i hem de revisar-ho. En aquest cas la regularització és més lenta.